2014. sze 03.

Moszkvában lehet igazán nő, a nő

írta: #wowmoscow
Moszkvában lehet igazán nő, a nő

Itt a nőket királylánynak nevelik, ez elsőre szimpatikus (mondjuk másodikra is). Az utcán a lányok nem nézik a földet, nem sütik le a szemüket, határozott magabiztossággal közlekednek. Nem állnak meg a zebrán, de a piros lámpánál sem és nem húzódik félre, csak mert zuhog az eső és Neked nincs esernyőd, neki pedig van. Sőt az sem hatja meg, hogy jön egy autó, vagy egy siető nagyobb termetű humánum, ő megy, halad és eléri célját.

Itt nem nagyon látsz nőket nehéz szatyrokkal a boltból hazafelé. Az egyik nap (az első itt töltött napokban) én balga MELEGÍTŐben vittem le a szemetet. A " konténerkezelő" úriember már láttam, hogy messziről néz, elém sietett, hogy kivegye a kezemből a zsákot. Jó magyar lévén, gondoltam, kell neki belőle valami. :))))) Ugyan! csak udvarias volt és sajnálkozóan végig nézett az öltözetemen. Ebből is tanultam, perfect outfitben viszem már le a szemetet. Bár itt eleve ez a tevékenység nem nőnek való dolog.

1843383727b5d871ccdae28c8e7d63f9 (1)ru.jpg

Az is érdekes, hogy feltűnően sok virágcsokrot visznek a férfiak és tartogatnak a nők. Itt működik még a klasszik udvarlás, vagy egyszerűen csak szeretnek kedveskedni a nőknek? Az első orosz éjszakában töltött estémen én is kaptam egyet, persze először azt hittem el akarja adni nekem.:) Majd elmondta, hogy nem szeretne semmit és látja azt is, hogy nem egyedül jöttem, ezt csak oda szeretné adni. És elment.

Itt az orosz nőknek kiváltságos a szerepe, a férfi a csillagokat is le kell, hogy hozza az égről a kegyeikért. Nem cipekednek, elvárásik vannak és ez itt teljesen természetes. :)

 

Szólj hozzá

orosz férfi divat Moszkva Moscow