2014. sze 02.

Stílus és divat- itt Carrie Bradshaw is megállna egy percre

írta: #wowmoscow
Stílus és divat- itt Carrie Bradshaw is megállna egy percre

Ott van Milanó, Párizs és London is, pénzt költeni a jól nevelt hölgyek bizonyára mindannyian tudnak. De itt az a kérdés, hogy ne költsd el?

Nem tudom elkerülni, nem tudom nem észre venni. Az első perctől, ahogy Moszkva aszfaltjára léptem, feltűnt, hogy talán én vagyok az egyetlen, aki megsértve a nőiesség eszményét egy tornacsukában húzza a bőröndjét a 6. emeletre. Teltek a napok és most már biztosan állíthatom továbbra is én lennék az az egy, ha nem próbálnám felvenni a ritmust (azért ahhoz még szükségem van 10-20 évre). Itt ugyanis, kérem, hölgyeim ha csak a boltba megy az orosz nő, vagy épp az újságoshoz egy 10-15 cm sarkú platform cipő biztosan a lábára kerül. Gyenge próbálkozásaim egyike, hogy ne süssön rólam az 1. mp-ben, hogy európai vagyok. Eddig még nem sikerült meghaladnom a 3 mp-et :) A probléma ott kezdődik, hogy ők nem fáznak, szandálban és szoknyában járnak, míg én 3 réteg sálban, bőrdzsekiben és pulcsiban indulok útnak (tornacipő a legfelső polcon). Általában könnyedén galoppoznak ezekben a lábbelikben, egy- két remegő lábat és kínok közt vergődő arcot láttam. 

Lévén, hogy a legforgalmasabb út egyik oldalán lakunk, minden nap van alkalmam megtekinteni az ösztrogén áramlatot a sétáló utcán. Illatuk kilóméterekről érezhető, tetőtől talpig fellelhetőek rajtuk a legújabb designer darabok, és így messziről úgy tűnik egész nap ezen az úton vonulnak fel s alá. 

fot├│ 3.JPG

És most jöjjön a fekete leves!

Armani már rég megmondta, a stílus nem pénz kérdése. Egyetértünk. A csillió rubel mellé sajnos az ízlés nem mindig társul.

foto.JPG

 

A luxus minden utcasarkon szembe jön, a Prada, LV, Boss és Hermés üzletek itt olyan penetrációval rendelkeznek, mint otthon a gyrososok. Mindig azt gondoltam Milano a divat fellegvára, NY ahol mindent megkapsz, s egyszer csak itt van ezek egyvelege némi szexepillel valahol távol...keleten, egy országban, amiről semmit sem tudunk.

Az üzletek esetén nem az a kérdés hol találom meg, sokkal inkább hogy hány háztömbnyi, hány emelet és hol a vége? 

Európai, "visszafogott" ízlésvilágom gyakran felsikít néhány outfit láttán. Arany a férfiakon, nőkön, széken, asztalon, metro aluljáróban, csilláron, padon, földön...kristály és bunda meztelen férfi testen, és a sornak koránt sincs vége.

 

Minden esetre minden itt töltött perc simogatás a női szemnek, olykor persze egy-egy darabot örökbe kell, hogy fogadjak...

Szólj hozzá

fashion orosz divat designer Moszkva LV Moscow Prada